خانه » اجاق گاز هیمالیا

نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش همه

اجاق گاز هیمالیا مدل Alpha 7003

تماس بگیرید
برند هیمالیا درساخت  و طراحی اجاق گاز‌های متنوع همواره پیش‌گام بوده است، به همین منظور می‌خواهیم شمارا با یکی از

اجاق گاز هیمالیا مدل Alpha 7004

تماس بگیرید
درواقع تمامی محصولات اجاق گاز هیمالیا دربردارنده‌ی مشخصه‌های بسیاری خوبی هستند، به این دلیل که کیفیت مواد ساخته شده در

اجاق گاز هیمالیا مدل Alpha 7005

تماس بگیرید
اجاق گاز هیمالیا مدل  Alpha 7005  از دیگر محصولاتی است که این برند توجه بسیاری به طراحی ان کرده است

اجاق گاز هیمالیا مدل Teta 8001

تماس بگیرید
اجاق گاز هیمالیا مدل 8001  Teta در این بخش می‌خواهیم شما را با یکی از تولیدات منحصر به فرد برند

گاز هیمالیا

اجاق گاز هیمالیا محصولی است بسیار با کیفیت و درجه یک که امروزه تبدیل به یکی از برترین کالای‌ خانگی بازار خرید شده است، قیمت گاز هیمالا نسبت به دیگر دستگاه‌های موجود کاملاً به‌صرفه است، در همین راستا عموم مردم تمایل خود را نسبت به خرید این نوع لوازم خانگی نشان داده‌اند، قیمت اجاق گاز هیمالیا تنها ویژگی مثبت این وسیله نیست بلکه میزان راندمان، دوام و طول عمر بالای آن نیز از جمله‌ مزایای آن است.

اجاق گاز هیمالیا به دلیل آنکه قطعات با کیفیتی در آن به‌کارگرفته شده، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که جهت سالیان سال از آن استفاده کنید و دیگر نگرانی بابت بروز ایراد یا خرابی در بخش‌ها مختلف آن وجود نداشته باشد.

با کمی جست‌وجو نسبت به محصولات موجود در فروشگاه‌ها به این نتیجه دست می‌یابید که قیمت گاز هیمالیا ایده‌آل است، در واقع طراحان این دستگاه از هر لحاظ پاسخگوی نیاز شما هستند، به این معنا که با خیالی آسوده می‌توانید از اجاق گاز هیمالیا استفاده کنید.

در حال حاضر انواع و اقسام مختلفی از این نوع محصول خانگی وجود دارد، البته تمامی کالا‌ها از قابلیت و کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

در واقع اجاق گاز هیمالیا به این منظوراسنکه طرفداران زیادی را نسبت به خود جلب کرده است که، قطعات به‌کارگرفته شده درون آن از مواد اولیه بسیار مناسبی ساخته شده است، بعلاوه آنکه جنس بدنه آن نیز مقاومت بالایی دربرابر ضربه یا برخورد شی‌ای با آن دارد.

با کمی بررسی و شناخت نسبت به مشخصه‌های اجاق گاز هیمالیا چنین نتیجه‌ای حاصل می‌شود، که دست روی انتخابی درست گذاشته‌اید.

متخصصان و طراحان این کالای خانگی همواره در تلاش هستند که راندمان مربوطه را به بالاترین حد ممکن برسانند، بر همین اساس خریدارن توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع دارند، همچنین باید گفته شود که قیمت گاز هیمالیا به این صورت تعیین شده‌است که خریدار پس از انتخاب این محصول، از انتخابی که داشته‌است خرسند باشد و نگرانی بابت این موضوع وجود نداشته‌باشد.

اجزای تشکیل‌دهنده اجاق گاز

همان‌طور که در بخش قبلی ذکر شده، مهم‌ترین عواملی که باعث برتری یک محصول نسبت به یکدیگر می‌شود قطعات و بخش‌های آن است که به هر میزان این موارد ذکر شده از کیفیت بهتری برخوردار باشند، در نتیجه سبب برتری آن کالا می‌شود.

اجاق گاز هیمالیا به این دلیل جایگاه ویژه‌ای در بازار خرید دارد که تمامی قسمت‌های طراحی شده آن از استقامت بالایی برخوردار هستند، و به این صورت نیست که پس از مدت اندکی استفاده از آن یک قطعه یا قسمتی از آن نیاز به تعمیر داشته باشد.

حال که سخن از تعمیر شد، باید به این نکته اشاره شود که در هر شرایط اگر شاهد بروز ایراد یا خرابی از سوی محصول خود بودید، در سریع ‌ترین بازه زمانی ممکن باید نسبت به سرویس و تعمیر آن بخش اقدام نمایید، در غیر این صورت چنین مشکلی بزرگتر شده و باعث پدید آمدن ایرادات بیشتری می‌شود.

لذا پیشنهادی که وجود دارد، این‌چنین است که بازه زمانی مشخصی را صرف سرویس اجاق گاز خود معین نمایید.

اجزای تشکیل دهنده اجاق گاز به شرح زیر است.

1_ شعله‌ها

اجاق گاز‌ها به طور معمول دارای چهار شعله در بالای گاز و یک شعله درون فر هستند، همچنین باید گفته شود که اکثر دستگاه‌ها از فر‌های همرفتی استفاده می‌کنند، به این معنا که درون فر یک فن الکتریکی وجود دارد که هوای داغ را پخش می‌کند.

2_ فندک اجاق گاز

دلیل ایجاد جرقه‌های الکتریکی پیوسته، فندک اجاق گاز است  که این قطعه، گاز را در لحظه باز شدن شیر‌ها شعله‌ور می‌کند.

برخی از اجاق‌ گاز‌های، شعله یا پیلوت دایما روشنی را در بر دارند که دلیل بر کمک کردن شعله‌های گاز می‌شود، در این بین باید گفته شود خود فندک نیز از چینی فندک درست شده است.

3_ چدنی اجاق گاز

پنجره چدنی اجاق گاز که تحت عنوان شبکه یا گریل‌های چدنی نیز شناخته می‌شود، از مهم‌ترین اجزای اجاق گاز به حساب می‌آید.

زیبایی عملکرد آن بسیار تحت تأثیر جنس و کیفیت این قطعه است، در صورتی که چدنی اجاق گاز از میزان کیفیت و دوام مناسبی برخوردار باشد، به هنگام قرارگیری روی صفحه گاز باید به طور کامل تراز می‌شود، بعلاوه آنکه در لحظه شست‌و‌شو به کیفیت و رنگ آن نباید هیچ‌گونه صدمه‌ای وارد شود.

4_ شیر‌های گاز

در ابتدا باید گفته شود که هرکدام از شعله‌های گاز، دارای شیر جداگانه‌ای هستند که کنترل میزان شعله بر عهده این بخش است.

به منظور این نوع از شیر‌ها معمولاً از قطعه‌های پلاستیکی با کیفیتی استفاده می‌شود، همچنین بر روی آن‌ها تنظیمات دمایی به دقت علامت گذاری شده است، لذا فرد می‌تواند از طریق چرخاندن شیر در جهت عقربه‌های ساعت گاز را روشن و شعله را کنترل کند.

باید دقت شود وقتی که گاز باشد می‌شود، گاز از طریق دریچه خود به لوله ونتوری هدایت می‌شود، به منظور آنکه ایجاد احتراق مناسب با هوا ترکیب شود.

سپس گاز به کمک فندک اجاق شعله‌ور می‌شود، و این موضوع دلیل بر آن می‌شود که شعله در اختیار کاربر قرار بگیرد.

5_ ترموستات

به طور معمول در داخل فر‌های اجاق گاز ترموستات یا دماسنج کار گذاشته شده است، لذا دمای ترموستات با کمک شیر مربوط به فر تنظیم می‌شود، در نتیجه دمای پخت‌و‌پز درون فر مشخص می‌شود.

در بیانی دیگر این‌طور می‌توان عارض شد که لوله‌ای ساده مسی از کنترل شیر به درون فر وارد می‌شود، و دمای درون فر مشخص می‌شود، همچنین جریان گاز ورودی فر کنترل خواهد شد، لازم به ذکر است که برخی اجاق‌ گاز‌ها از ترموستات‌های الکترونیک هیبرید استفاده می‌کنند.

از دیگر اجزای تشکیل‌دهنده اجاق گاز می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

صفحه کنترل، المنت حرارتی، فیوز‌ها، ساختار بدنه، زمان سنج.

باتوجه‌به توضیحات ارائه شده، به این نتیجه می‌توان دست یافت که در هنگام انتخاب این نوع لوازم خانگی در گام نخست باید به کیفیت قطعات و اجزای آن دقت داشت، حال اجاق گاز هیمالیا بجهت آنکه تمامی قسمت‌های آن با کیفت هستند، می‌توان با خیالی آسوده ظرف مدت طولانی از این کال استفاده کرد.

قیمت گاز هیمالیا در مقایسه با مشخصات این کالا بسیار خوب تعیین شده است، از این رو باعث خرسندی خریدار می‌شود.

دلیل انتخاب اجاق گاز هیمالیا

اجاق هیمالیا به این منظور از محبوبیت زیادی برخوردار است که از هر جهت رضایت مصرف کننده را جلب کرده است، چراکه انتظارات موجود از سوی کاربر را پاسخ داده است.

در ابتدا هرکسی که به دنبال یک اجاق گاز مناسب و ایده‌آل است، به قطعات و میزان بازدهی آن توجه دارد، حال تمامی مدل‌های اجاق گاز هیمالیا از این قابلیت برخوردار هستند که کاملاً درست و به دور از اخلال کار خود را انجام دهند.

به عنوان نمونه مدل آلفا 7004 اجاق گاز هیمالیا، یک محصولی بسیار کار آمد و با دوام است که می‌توان از آن جهت پخت‌و‌پز غذای خود استفاده کرد، این کالا دارای 5 شعله گاز است و از سری مشخصات آن می‌توان  درب فر دوجداره و رودری، فن کانوکشن، تایمر 6 کلید دکمه‌ای زمان‌دار و جنس شبکه چدنی اشاره داشت.

حال باتوجه‌به ویژگی‌های عنوان شده، قیمت گاز هیمالیا کاملاً مناسب و خوب تعیین شده است.

این نوع گاز فر دار به واسطه آنکه از مشخصات و قابلیت‌های کم نظیری برخوردار است توانسته توجه خریداران را به خود جلب کند، همچنین این دستگاه را می‌توان یکی از مدل‌های گاز هیمالیا ارزان در نظر دانست.

نکات مهم هنگام خرید اجاق گاز

جهت آنکه یک خریدی داشته باشید که بعداً از آن راضی باشید، در گام نخست باید انتظارات خود را از کالای مدنظرتان مشخص کنید، به همین منظور در این بخش به عواملی که باعث می‌شود یک انتخاب درست داشته ‌باشید را بررسی می‌کنیم.

1_ نوع اجاق گاز

اجاق گاز متناسب با سیستم اشتعالی که در آن طراحی شده است، می‌تواند از نوع پیلوت دار سنتی باشد یا الکتریکی پیشرفته، بر همین اساس باید نمونه مورد نظر خود را پیش از خرید مشخص کنید، این دو گونه ذکر شده در بر دارنده مصرف انرژی متفاوتی با یکدیگر هستند، لذا یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید باید به آن توجه داشت این مورد است.

2_اندازه

میزان پخت‌و‌پز روزانه و فضای آشپزخانه دو عامل بسیار مؤثر جهت آنکه اجاق گاز موردنظرمان را خریداری کنیم لحاظ می‌شود، به این صورت که پیش از خرید این دستگاه ابتدا باید فضای مربوطه را در نظر دانست سپس نسبت به خرید محصول اقدام نمایید.

لذا تعداد خانوار نیز نقش اساسی بر خرید اجاق گاز دارد، در صورتی که تعداد کم باشد نیازی نیست یک محصولی بزرگ را تهیه کرد، در نتیجه از پرداخت هزینه‌های اضافی صرف نظر می‌شود.

3_ توان حرارتی

توان حرارتی اجاق گاز میزان گرمایی است که از شعله خارج می‌شود و واحد اندازه گیر استاندارد آن بی تی یو بر ساعت است.

به طور معمول توان حرارتی جهت هر شعله در اجاق گاز‌های خانگی 05/2 کیلووات معادل 7000 بی تی یو است، توان حرارتی بالاتر از این مقدار، اکثرا در رستوران‌ها مناسب است.

در ایران این توان حرارتی بر اساس کیلووات لحاظ می‎‌شود، خروجی حرارت شعله‌ها در اجاق گاز‌های استاندارد به ازای هر ساعت از 5000 تا 12500 بی تی یو متغیر است.

4_ جنس بدنه

مقاومت و استقامت بدنه اجاق گاز از مهم‌ترین عوامل در راستای ماندگاری آن است، به همین منظور باید به این مورد توجه بسیاری شود.

اجاق گاز‌ها در طراحی‌های متفاوتی ساخته می‌شوند و همین امر شامل حال بدنه آن‌ها نیز است، به این صورت که برخی از محصولات از جنس تمام استیل، بعضی دیگر استیل، شیشه‌ای و شیشه‌ای تولید می‌شوند.

هریک از این سه نوع دارای مشخصات و ویژگی‌های خاصی هستند که مقاومت خاص خود را به نمایش می‌گذارند، و باتوجه‌به نوع سلیقه خریدار و شرایط موجود برای آن، می‌تواند نوع مورد نظر خود را انتخاب کند.

انواع گاز هیمالیا

در ارتباط با تنوع محصولات هیمالیا باید این‌طور گفته شود که انواع گاز هیمالیا با مشخصات مختلفی وجود دارد که متناسب با انتظارات خریدار نسبت به محصول مورد نظر خود، این امکان برای آن فراهم می‌شود که دست روی گزینه دلخواه خود بگذارد.

گاز فر دار هیمالیا در مدل‌های متغیر قابل عرضه است که هر یک از آن‌ها طراحی بسیار شیک و مدرن به همراه راندمان بسیار خوبی را در بر دارند، جهت درک بهتر این موضوع می‌توانید مشخصات هر یک از اجاق گاز هیمالیا را مورد بررسی قرار دهید.

قیمت اجاق گاز هیمالیا تحت چندین شرایط نظیر ابعاد، میزان کارایی و مقاومت با یکدیگر متفاوت هستند، از این رو نباید قیمت گاز هیمالیا را ملاک خرید خود قرار بدهید، بلکه در ابتدا باید مشخصات کالای مورد نظر را انتخاب کرده، سپس بعد از تطابق ویژگی‌های محصول با شرایط خود، نسبت به خرید آن اقدام حاصل نمایید.

خرید گاز هیمالیا از این جهت برای شما به صرفه است که گستردگی بسیاری مدل‌های اجاق گاز‌ این برند وجود دارد، بعلاوه آنکه مهم‌ترین فاکتور‌های یک اجاق گاز را طراحان برند هیمالیا به آن توجه  بسیاری دارند که شامل توان حرارتی، مصرف انرژی و مقاومت بدنه است.

سخن آخر

اجاق گاز هیمالیا را می‌توان به این منظور یک محصول با کیفیت در نظر دانست که فاکتور‌های یک محصول ایده‌آل را در بر دارد که شامل مصرف انرژیِ مناسب  به همراه استقامت خوب در برابر آسیب و راندمان بالا است، همچنین قیمت گاز هیمالیا از دیگر مشخصه‌های این کالای خانگی است که برای شما کاملاً به‌صرفه است، در نتیجه نگرانی بابت قیمت اجاق گاز هیمالیا نسبت با میزان کارایی آن وجود ندارد.

اجاق گاز هیمالیا در مدل‌های مختلفی طراحی شده است که دست خریدار را به منزله آنکه یک خرید خوب داشته باشد  باز گذاشته است، به همین منظور با کمی تأمل و تحقیق می‌توان یک خریدی کاملاً خوب با هزینه‌ای معقول داشته باشید.