خانه » کولر گازی هیمالیا

نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش همه

کولر گازی 18 هزار هیمالیا مدل HAC-18INV سرد و گرم اینورتر

تماس بگیرید
کولر گازی 18 هزار هیمالیا مدل HAC-18INV سرد و گرم اینورتر در چند دهه اخیر برند هیمالیا همواره سعی بر

کولر گازی 9 هزار هیمالیا مدل HAC-09INV سرد و گرم اینورتر

تماس بگیرید
کولر گازی 9 هزار هیمالیا مدل HAC-09INV سرد و گرم اینورتر کولرگازی 9 هزار هیمالیا مدل  HAC-09INV سرد و گرم

کولر گازی هیمالیا محصولی است که به دلیل قابلیت‌ها، امکانات و میزان کارایی ایده‌آل آن، تبدیل به یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کالای‌های خانگی شده‌است، همچنین توانسته توجه بسیاری در بازار خرید به خود جلب کند، علاه بر آن قیمت کولرگازی هیمالیا نسبت به کارکردی که دارد، کاملا مقرون به‌صرفه است.

هیمالیا در صدر جدول ایران

یکی از اولین و بزرگ ترین برند های ایرانی هیمالیا است. این برند با سابقه نیم قرن تجریه در زمینه تولید لوازم خانگی به نامی اشنا برای همه ایرانیان بدل شده است. در همان سال های ابتدای تاسیس، این شرکت مورد اعتماد خریداران واقع شد و توانست شرکت خود را گسترش دهد. یکی از محصولات این برند که به تازگی به بازار معرفی شده است، کولر گازی هیمالیا است. این محصول با توجه به اب و هوای ایران، و زیر نظر مهندسان داخلی تولید شده است و مخصوص دمای مناطق گرم سیری طراحی شده و جواب گوی نیاز های خانواده ایرانی، حتی در گرم ترین نقطه این مرز و بوم نیز است.

کولرگازی هیمالیا

اسپلیت هیمالیا از قطعات و اجزای با کیفیتی تشکیل شده است، همین امر باعث می‌شود که همواره شاهد راندمان خوبی از سوی دستگاه باشید، همچنین دوام و استقامت این محصول در برابر ضربه یا فرسودگی کاملا مقاوم است.

رنگ‌بندی اسپلیت هیمالیا به این صورت تعیین شده است که زیبایی چشم‌نوازی را در محل مربوطه به‌وجود می‌آورد و دیگر مزیت‌های این دستگاه را می‌توان اینطور عنوان کرد که به دلیل قطعات اصل و عالی ای که دارد، امکان استفاده از آن جهت سالیان سال میسر است.

کولر گازی هیمالیا

بررسی اجمالی اسپلیت هیمالیا

برند هیمالیا علاوه بر محصولات خانگی، صوتی و تصویری، اقدام به تولید کالا‌های تهویه نیز کرده است، بر همین اساس کولر گازی هیمالیا در انواع مختلف، سرد و گرم یا تنها سرد تولید می‌شود.

این کولر‌ گازی‌ها با متراژ 5 متر، لوله رایگان، هزینه نصب رایگان و همچنین گارانتی 30 ماهه می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشند، علاوه بر آن قیمت کولر گازی هیمالیا در مقایسه با قابلیت‌هایی که دارد کاملا به‌صرفه است.

اجزای تشکیل دهنده کولر ‌گازی هیمالیا

مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود قیمت کولر گازی هیمالیا و دیگر برند‌ها مشخص شود، مربوط به اجزای آن است، به این حالت که اگر یک محصول از قسمت‌های با کیفیت و مقاومی ساخته شود، مسلما به قیمت آن افزوده می‌شود.

به همین منظور اسپلیت هیمالیا به واسطه آنکه تمامی بخش‌های تشکیل‌دهنده آن از کیفیت مطلوب و درجه یکی تشکیل شده است، نه تنها راندمان مثبتی از خود به‌جای می‌گذارد، بلکه اگر مقایسه‌ای میان کارایی آن و قیمت تعیین شده بر روی آن انجام دهید، متوجه می‌شوید که دست روی انتخاب مناسبی گذاشته‌اید.

درواقع قسمت‌های تشکیل‌دهنده کولرگازی به دو بخش مکانیکی و الکتریکی تقسیم‌بندی می‌شود، هر یک از قطعات تشکیل‌دهنده کولر گازی دارای وظایف مشخصی هستند، به این صورت که اجزای این دستگاه بر روی عملکرد دیگری تاثیر می‌گذارد.

قطعات مکانیکی اسپلیت هیمالیا به شرح زیر است:

کمپرسور یا موتور

در سیستم‌های سرمایشی، کمپرسور دستگاه موظف است که به وسیله انجام مکش گاز از طریق اپراتور، آن را به سمت کندانسور منتقل کند، بر همین اساس قادر است عمل سرمادهی را به درستی شروع کند.

در ارتباط با آن که به چه میزان فشار کندانسور افزایش یابد، بستگی به نوع موتور آن دارد، لذا کمپرسور ماده داخل محفظه را متراکم کرده و از طریق انجام عمل فشرده‌سازی آن را به طرف کندانسور انتقال می‌دهد.

کندانسور یا تقطیر کننده

کندانسور یک قطعه مارپیچ است که از لوله‌های مسی و صفحات آلومینیومی مشبک تشکیل می‌شود، محل قرارگیری این قطعات، درون رونیت خارجی تعیین شده است.

کندانسور وظیفه دارد که از طریق جذب گرما در حالت سرمایش، آن را به محیط خارجی منتقل کند، البته این قطعه از چنین قابلیتی برخوردار است که ماده را از حالت مایع به گاز تبدیل کند، بدین صورت کندانسور به وسیله لوله رفت، ماده مبرد را دریافت می‌کند.

اپراتور یا سرد کننده

اپراتور همانند کندانسور از لوله‌های مسی و آلومینیومی تشکیل شده‌است، البته با این تفاوت که این اجزا درون یونیت داخلی قرار می‌گیرند.

اپراتور تحت عنوان یک مبدل حرارتی این وظیفه را برعهده دارد که گرما را از محیط دریافت کند، سپس با این گرمایی که جذب کرده است، مبرد موجود در داخل لوله‌های مارپیچ را به بخار تبدیل‌کند.

شیر انبساط یا اکسپنشن ولو

شیر انبساط یک لوله بسیار نازک از اجزا تشکیل‌دهنده اسپلیت هیمالیا در بخش تبرید است، این قطعه با نام‌های مختلفی نظیر شیر کنترل یا شیر تنظیم نیز شناخته می‌شود.

از عمده‌ترین وظایفی که این بخش بر عهده دارد، کنترل جریان مبرد ورودی اپراتور در سیکل تبرید است، همچنین متناسب با نامی که به منظور این قسمت تعیین شده‌است، ضخامت نازکی را دربر دارد و سبب فشردگی در گاز مبرد و سرانجام موجب خنک شدن گاز مبرد می‌شود.

ماده مبرد یا گاز خنک

این ماده به عنوان یک واسطه جهت سیکل‌های تبرید (پدیده انتقال گرما) شناخته می‌شود.

ماده مبرد اسپلیت هیمالیا در سیستم‌های سرمایشی که شامل قاعده سیکل تبریدی تراکم بخار هستند، استفاده می‌شود. گاز مبردی که درون سیستم‌های تهویه مطبوع به‌کارگیری می‌شود، درون محفظه اسپلیت قرار دارد.

در ادامه هنگامی که به کندانسور وارد می‌شود با کاهش دمای خود، دچار تغییر حالت شده و به مایع تبدیل می‌شود.

در ارتباط با اجزای مکانیکی اسپلیت هیمالیا باید اینطور گفته شود که تمامی قسمت‌ها از کیفیت استثنایی برخوردار هستند، بنابراین اطمینان لازم بابت کارکرد چنین بخش‌هایی وجود دارد و در کنار آن قیمت کولرگازی هیمالیا متناسب با ویژگی‌هایی که این محصول دارا است، کاملا مناسب و مقرون به‌‍صرفه تعیین شده است.

قطعات الکتریکی اسپلیت هیالیا

الکتروموتور فن

این قطعه وظیفه دارد که انواع پروانه کندانسور را بچرخاند و همچنین این بخش باید دمای مبرد را کاهش دهد؛ البته به مقداری که همچنان حالت سرمایش گاز حفظ شود.

لازم به ذکر است که سیستم‌های تهویه گازی شامل دو موتور فن هستند که مورد اول درون پنل داخلی و دیگری داخل پنل خارجی فعال می‌شود.

برد الکتریکی

برد الکرتیکی نام دیگر برد فرمان سیستم تهویه مطبوع است به این دلیل که دستگاه جهت انجام دادن هر کاری نیاز به دستور برد دارد.

همچنین باید گفته شود که برد به سنسور‌ها و ترموستات‌ها وصل است و بعد از شناسایی، برد فرمان می‌دهد که عملکرد اسپلیت هیمالیا در چه شرایطی قرار دارد.

اسپلیت هیمالیا و دیگر کولر گازی های موجود در بازار از بخش‌هایی دگر نظیر فیوز حرارتی اتوماتیک، سنسور دما، خازن و تابلو برق تشکیل شده‌اند.

نکات مهم هنگام خرید کولر‌گازی هیمالیا

هنگام خرید کولر گازی هیمالیا جهت آنکه از خرید و انتخاب خود رضایت داشته باشید، باید به مواردی توجه داشته باشید. لذا به نکاتی که در بخش زیر ارائه شده است دقت فرمایید.

شرایط و نکات کمپرسور به‌کار رفته در اسپلیت هیمالیا.

  • کمپرسور روتاری.
  • کمپرسور پیستونی.
  • کمپرسور اسکرول.
  • ظرفیت‌های کولر گازی هیمالیا.
  • میزان رفت‌و‌آمد.
  • شرایط آب‌و‌هوایی.
  • تعداد افراد حاضر در محل.
  • میزان آفتاب‌گیر بودن محیط.
  • ارتفاع سقف.
  • وجود عوامل گرما‌زا.
  • میزان گردش هوا.

آشنایی با انواع کولرگازی هیمالیا

در این قسمت قصد داریم یکی از برترین و محبوب ترین انواع کولر گازی همیالیا را به شما معرفی کنیم، چرا که این کالا کارکرد بسیار خوبی را از خود به جای می‌گذارد. بعلاوه آنکه قیمت درج شده بر روی آن بسیار خوب و مناسب است. البته لازم است به این نکته اشاره شود که قیمت کولرگازی همیالیا در تمامی مدل‌ها مقرون به‌صرفه است.

اسپلیت هیمالیا 30 هزار مدل HAC-30INV سرد و گرم، اینورتر یکی از برترین نمونه‌های این دستگاه است، که به دلیل راندمان مثبت آن در میان عموم توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

انواع اسپلیت هیمالیا با ویژگی‌ها و مشخصه‌های مختلفی در بازار خرید قابل عرضه است، که با توجه به شرایط شخصیتان، شما می‌توانید بهترین نمونه موردنظرتان را تهیه کنید.

 از بهترین مزیت‌های محصولات خانگی برند هیمالیا می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد؛ به فرض مثال قیمت کولر گازی ای که در بخش قبل با آن اشنا شدید متناسب با ویژگی‌هایی که دارد، مناسب و رضایت بخش است.

شایان ذکر است که انواع اسپیلت هیمالیا از کارایی‌های بسیار خوبی برخوردار است، در نتیجه می‌توانند عمل سرمایش و گرمایش را به خوبی انجام دهند. تنها باید دقت داشت در صورت بروز خرابی یا ایراد در هر بخش از دستگاه باید در سریع‌ترین بازه ممکن نسبت به سرویس یا تعمیر آن اقدام کنید. به این دلیل که آن مشکل بزرگ‌تر نشود و فرایند کاری دستگاه را با اختلال مواجه نکند.

خرید اسپلیت هیمالیا

بدون اغراق اینگونه گفت که خرید اسپیلت هیمالیا برای شما انتخابی مناسب است و می‌توانید یک تجربه خوشایند را از طریق تهیه این کالای خانگی به‌دست آورید.

اسپلیت هیمالیا از قابلیت‌های گوناگونی برخوردار است و همین امر باعث شده که این محصول نسبت به دیگر مدل‌ها جایگاه ویژه ای را در بازار خرید داشته باشد.

انواع کولر گازی‌‌ها در فروشگاه‌ هیمالیا سنتر موجود است؛ لذا شما می‌توانید متناسب با انتظار‌هایی که از دستگاه دارید، نمونه مورد علاقه خود را خریداری کنید. تنوع این کالا بسیار است، بنابراین نگرانی بابت محدودیت مدل‌های مختلف آن وجود ندارد.

از دیگر عواملی که باعث شده است اسپیلت هیمالیا جایگاه ویژه‌ای در میان خریدارن و بازار خرید داشته باشد را می‌توان به قیمت اسپلیت هیمالیا نسبت داد.

کمپانی هیمالیا همواره سعی کرده است که کالا‌های خانگی خود را با بهترین قیمت ممکن به‌فروش برساند و در همین راستا کیفیت محصولات خود را به بهترین حالت ممکن برساند، حال قیمت کولرگازی هیمالیا نیز از این قاعده پیروری می‌کند.

سخن آخر

اسپلیت هیمالیا را می‌توان محصولی درنظر گرفت که می‌توانید جهت سالیان سال از آن ستفاده کنید و  آسوده خاطر باشید که عملکرد آن همواره در بهترین شرایط ممکن انجام می‌شود، چرا که قطعات و اجزای آن کیفیت مطلوبی دارد..

سازندگان اسپیلت هیمالیا سعی بر این دارند که طراحی این کالا را به بهترین حالت ممکن انجام دهند تا زیبایی خاصی را به منازل، محیط کار شما یا دیگر محیط‌‌هایی که از این دستگاه استفاده می‌کنید، انتقال دهند.

قیمت کولر گازی هیمالیا مورد توجه بسیاری از عموم قرار گرفته است، به‌دلیل آنکه انتظار می‌رفت متناسب با قابلیت‌های کم نظیر و آپشن‌های استثنایی که تمامی انواع اسپلیت‌های هیمالیا دارند، خریدار باید هزنیه کلانی را پرداخت کند، در صورتی که قیمت این کالای خانگی برای شما عزیزان کاملا اقتصادی است.

برای خرید، بررسی مشخصات و استعلام قیمت کولز گازی با مشاورین هیمالیا سنتر تماس حاصل فرماید.